Darba apraksts
Aicinām pieteikties attīstības pārvaldes amatam: vecākais referents.
Galvenie amata pienākumi:
Veikt informācijas apkopošanu un analīzi, kā arī sagatavot dokumentu projektus.
Nodrošināt pārvaldes korespondences un dokumentu apriti.
Koordinēt pārvaldē organizētās sanāksmes, darba grupas, nodrošināt to protokolēšanu.
Nodrošināt pārvaldes darbinieku iepazīstināšanu ar izmaiņām iekšējos normatīvajos aktos.
Veikt tehniskos noformēšanas darbus, kopēšanas un iesiešanas darbus.
Pārvaldes vadītāja uzdevumā organizēt lietišķas tikšanās, darījuma braucienus.
Prasības kandidātiem
Uzņēmums piedāvā
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) 2 nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas datuma!
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālrunis informācijai: 67093921
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".