Darba apraksts
{li} pētīt un analizēt pircēju uzvedību un tendences sabiedrībā,
{li} prognozēt un noteikt pircēju vajadzības, analizēt pircēju pirktspēju,
{li} sagatavot atskaites un interpretēt to rezultātus,
{li} noteikt un pielietot analītisko metodiku, vadoties no mārketinga vai pārdošanas projekta mērķa.
{li} prognozēt un noteikt pircēju vajadzības, analizēt pircēju pirktspēju,
{li} sagatavot atskaites un interpretēt to rezultātus,
{li} noteikt un pielietot analītisko metodiku, vadoties no mārketinga vai pārdošanas projekta mērķa.
Prasības kandidātiem
{li} augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību finansēs, ekonomikā vai citā līdzīgā jomā,
{li} labas latviešu, krievu valodas zināšanas un vēlams angļu valodas zināšanas,
{li} vēlams pieredzi darbā ar datu analīzi,
{li} ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office),
{li} precizitāti un augstu atbildības sajūtu,
{li} spēju strukturēti un sistemātiski domāt un strādāt,
{li} komunikablitāti.
{li} labas latviešu, krievu valodas zināšanas un vēlams angļu valodas zināšanas,
{li} vēlams pieredzi darbā ar datu analīzi,
{li} ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office),
{li} precizitāti un augstu atbildības sajūtu,
{li} spēju strukturēti un sistemātiski domāt un strādāt,
{li} komunikablitāti.
Uzņēmums piedāvā
{li} konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas,
{li} darbu starptautiskā, dinamiskā uzņēmumā,
{li} profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas,
{li} profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
{li} veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada,
{li} bezmaksas transportu no Rīgas centra un mikrorajoniem.
{li} darbu starptautiskā, dinamiskā uzņēmumā,
{li} profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas,
{li} profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu,
{li} veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada,
{li} bezmaksas transportu no Rīgas centra un mikrorajoniem.