Mēs piedāvājam
- Darbu stabilā, strauji augošā uzņēmumā un draudzīgas komandas atbalstu
- Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas;
- Kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu un motivējošu bonusu sistēmu.
Gaidīsim Jūsu CV ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists Zvanu centrā"
- Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas;
- Kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu un motivējošu bonusu sistēmu.
Gaidīsim Jūsu CV ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists Zvanu centrā"
No Tevis mēs ceram sagaidīt
- Pieredze klientu apkalopšanas jomā;
- Labas latviešu un krievu valodu zināšanas
- Igauņu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī:
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office).
- Labas latviešu un krievu valodu zināšanas
- Igauņu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī:
- Labas komunikāciju prasmes, spēja risināt sarežģītas situācijas un orientēties lielā informācijas apjomā;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office).
Tev uzticēsim
- Ienākošās un izejošās informācijas (zvani, e-pasti) koordinēšnas un reģistrēšana;
- Darbs ar dokumentāciju – pavadzīmju sagatavošana, reģistrēšana;
- Datu apstrāde un ievade;
- Esošo klientu laipna apkalpošana;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram un klientiem.
- Darbs ar dokumentāciju – pavadzīmju sagatavošana, reģistrēšana;
- Datu apstrāde un ievade;
- Esošo klientu laipna apkalpošana;
- Sadarbības koordinēšana ar citam uzņēmuma struktūram un klientiem.