2023-04-13 14:47:21

ZVANU CENTRA KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTI

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Ienākošo zvanu apkalpošana, reģistrācija datu uzskaites sistēmā
• Autopalīdzības pakalpojumu organizācija un izpildes kontrole .
• Ievērojot klientu apkalpošanas kvalitātes kritērijus nodrošināt:
- Precīzu informācijas fiksēšanu
- Laipnu komunikāciju

Prasības kandidātiem

• Latviešu un krievu valodas zināšanas obligātas
• Labas angļu valodas zināšanas. Citu valodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
• Labas datorprasmes
• Iniciatīva, komunikabilitāte
• iepriekšējas darba pieredzes zvanu centros nav obligāta / nepieciešama

Uzņēmums piedāvā

• Mūsdienīgus darba apstākļus • Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši nostrādātajām darba stundām un sociālās garantijas • Interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā vienā no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē • Zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas • darbs var tik apvienots ar mācībām vai citu darbu • darbs maiņās, kuras iespējams laicīgi plānot Pieteikumus ar norādi „SPECIĀLISTS-MRK” un CV sūtīt uz e-pastu cv(at)lamb.lv