Darba apraksts
• Ienākošo zvanu apkalpošana, reģistrācija datu uzskaites sistēmā
• Autopalīdzības pakalpojumu organizācija un izpildes kontrole .
• Ievērojot klientu apkalpošanas kvalitātes kritērijus nodrošināt:
- Precīzu informācijas fiksēšanu
- Laipnu komunikāciju
• Autopalīdzības pakalpojumu organizācija un izpildes kontrole .
• Ievērojot klientu apkalpošanas kvalitātes kritērijus nodrošināt:
- Precīzu informācijas fiksēšanu
- Laipnu komunikāciju
Prasības kandidātiem
• Latviešu un krievu valodas zināšanas obligātas
• Labas angļu valodas zināšanas. Citu valodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
• Labas datorprasmes
• Iniciatīva, komunikabilitāte
• iepriekšējas darba pieredzes zvanu centros nav obligāta / nepieciešama
• Labas angļu valodas zināšanas. Citu valodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
• Labas datorprasmes
• Iniciatīva, komunikabilitāte
• iepriekšējas darba pieredzes zvanu centros nav obligāta / nepieciešama
Uzņēmums piedāvā
• Mūsdienīgus darba apstākļus
• Konkurētspējīgu atalgojumu atbilstoši nostrādātajām darba stundām un sociālās garantijas
• Interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā vienā no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē
• Zināšanu papildināšanas un izaugsmes iespējas
• darbs var tik apvienots ar mācībām vai citu darbu
• darbs maiņās, kuras iespējams laicīgi plānot
Pieteikumus ar norādi „SPECIĀLISTS-MRK” un CV sūtīt uz e-pastu cv(at)lamb.lv