Darba apraksts
* Piedalīties uzņēmuma finansiālās darbības stratēģijas izstrādāšanā;
* Aktīvi piedalīties uzņēmuma budžeta sagatavošanā un kontrolē;
* Analizēt uzņēmuma finanšu darbību un datus, sagatavot finanšu atskaites un pārskatus;
* Apkopot operatīvos finanšu rezultātus un veikt analīzi par uzņēmuma saimniecisko darbību;
* Piedalīties finansiālās darbības novērtēšanas sistēmas izveidē un uzturēšanā;
* Kontrolēt normatīvajos aktos noteikto finansiālo darbību reglamentējošo prasību ievērošanu;
* Pētīt, apkopot un analizēt datus par ekonomiskiem procesiem uzņēmumā, kā arī analizēt dažādu rādītāju savstarpējo mijiedarbību.
* Aktīvi piedalīties uzņēmuma budžeta sagatavošanā un kontrolē;
* Analizēt uzņēmuma finanšu darbību un datus, sagatavot finanšu atskaites un pārskatus;
* Apkopot operatīvos finanšu rezultātus un veikt analīzi par uzņēmuma saimniecisko darbību;
* Piedalīties finansiālās darbības novērtēšanas sistēmas izveidē un uzturēšanā;
* Kontrolēt normatīvajos aktos noteikto finansiālo darbību reglamentējošo prasību ievērošanu;
* Pētīt, apkopot un analizēt datus par ekonomiskiem procesiem uzņēmumā, kā arī analizēt dažādu rādītāju savstarpējo mijiedarbību.
Prasības kandidātiem
* Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas un/vai finanšu jomā;
* Labas zināšanas grāmatvedībā, finanšu analīzē un plānošanā, budžeta izstrādē un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmuma finansēm;
* Vēlama veiksmīga 2 gadu darba pieredze līdzīgā amatā;
* Analītiskās un plānošanas spējas, spēja ātri uztvert, apstrādāt un analizēt informāciju;
* Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
* MS Excel pārzināšana pieredzējuša lietotāja līmenī, labas iemaņas darbā ar citām MS Office programmām;
* Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
* Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un precizitāte.
* Labas zināšanas grāmatvedībā, finanšu analīzē un plānošanā, budžeta izstrādē un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmuma finansēm;
* Vēlama veiksmīga 2 gadu darba pieredze līdzīgā amatā;
* Analītiskās un plānošanas spējas, spēja ātri uztvert, apstrādāt un analizēt informāciju;
* Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
* MS Excel pārzināšana pieredzējuša lietotāja līmenī, labas iemaņas darbā ar citām MS Office programmām;
* Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
* Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un precizitāte.
Uzņēmums piedāvā
* Dinamisku un atbildīgu darbu atpazīstamā uzņēmumā;
* Amatam, pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu;
* Iespēju strādāt profesionāļu komandā ar nozares speciālistiem.
* Amatam, pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu;
* Iespēju strādāt profesionāļu komandā ar nozares speciālistiem.