Darba apraksts
• Kvalitatīva korporatīvo klientu apkalpošana un attiecību uzturēšana ilgtermiņā;
• Klientu konsultācijas par pakalpojumiem un atbalsta nodrošināšana;
• Jaunu pakalpojumu pārdošana esošajiem klientiem;
• Risinājuma rašana klienta interesēs.
• Klientu konsultācijas par pakalpojumiem un atbalsta nodrošināšana;
• Jaunu pakalpojumu pārdošana esošajiem klientiem;
• Risinājuma rašana klienta interesēs.
Prasības kandidātiem
• Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (var būt students/-e).
• Vēlama iepriekšējā darba pieredze klientu apkalpošanā/pārdošanā
• Labas komunikācijas prasmes, pozitīva attieksme pret cilvēkiem un darbu;
• Augsta atbildības sajūta, iniciatīva.
• Vēlama iepriekšējā darba pieredze klientu apkalpošanā/pārdošanā
• Labas komunikācijas prasmes, pozitīva attieksme pret cilvēkiem un darbu;
• Augsta atbildības sajūta, iniciatīva.
Uzņēmums piedāvā
• Dinamisku darba vidi starptautiskā uzņēmumā;
• Motivējošu atalgojumu;;
• Apmācības, uzsākot darba gaitas.
• Jauka un draudzīga kolektīva atbalstu.
• Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu.
Gaidīsim Jūsu pieteikumus un motivācijas vēstuli līdz 15.decembrim
• Motivējošu atalgojumu;;
• Apmācības, uzsākot darba gaitas.
• Jauka un draudzīga kolektīva atbalstu.
• Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu.
Gaidīsim Jūsu pieteikumus un motivācijas vēstuli līdz 15.decembrim