Darba apraksts
• izstrādāt departamenta reglamentu, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, kontrolēt uzdoto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
• piedalīties iestādes stratēģijas un darba plāna izstrādē, sniedzot priekšlikumus par departamenta kompetencē esošiem jautājumiem;
• nodrošināt vienotas Ogres novada pašvaldības finanšu politikas izstrādāšanu un uzraudzības ieviešanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības finanšu resursu un grāmatvedības plānošanu un vadību, kā arī analītisko datu sagatavošanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības budžeta (un tā grozījumu) projektu sagatavošanu un budžeta izpildes kontroli, kontrolēt Ogres novada pašvaldības budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību un atbilstību paredzētajiem mērķiem;
• ieviest vienotu grāmatvedības politiku un izstrādāt atbilstošus dokumentus, kā arī uzraudzīt to ieviešanu Ogres novada pašvaldības iestādēs;
• nodrošināt Eiropas Savienības politiku īstenošanas instrumentu un citas ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu plānošanu Ogres novada pašvaldības budžetā un kontrolēt to izlietojumu.
• piedalīties iestādes stratēģijas un darba plāna izstrādē, sniedzot priekšlikumus par departamenta kompetencē esošiem jautājumiem;
• nodrošināt vienotas Ogres novada pašvaldības finanšu politikas izstrādāšanu un uzraudzības ieviešanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības finanšu resursu un grāmatvedības plānošanu un vadību, kā arī analītisko datu sagatavošanu;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības budžeta (un tā grozījumu) projektu sagatavošanu un budžeta izpildes kontroli, kontrolēt Ogres novada pašvaldības budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību un atbilstību paredzētajiem mērķiem;
• ieviest vienotu grāmatvedības politiku un izstrādāt atbilstošus dokumentus, kā arī uzraudzīt to ieviešanu Ogres novada pašvaldības iestādēs;
• nodrošināt Eiropas Savienības politiku īstenošanas instrumentu un citas ārvalstu finanšu palīdzības līdzekļu plānošanu Ogres novada pašvaldības budžetā un kontrolēt to izlietojumu.
Prasības kandidātiem
• otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā;
• praktiskā pieredze darbā, kas saistīta ar budžeta plānošanu un finanšu vadību;
• pieredze vadošā amatā vismaz divi gadi;
• vēlama pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē;
• zināšanas par budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu un attiecīgu normatīvo aktu izstrādi;
• zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem un amatam saistošajiem normatīvajiem aktiem un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai;
• izpratne par starptautisku projektu finanšu līdzekļu apguvi;
• spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
• vēlamas zināšanas par resursu vadības un grāmatvedības programmu Horizon.
• praktiskā pieredze darbā, kas saistīta ar budžeta plānošanu un finanšu vadību;
• pieredze vadošā amatā vismaz divi gadi;
• vēlama pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē;
• zināšanas par budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu un attiecīgu normatīvo aktu izstrādi;
• zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem un amatam saistošajiem normatīvajiem aktiem un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai;
• izpratne par starptautisku projektu finanšu līdzekļu apguvi;
• spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);
• vēlamas zināšanas par resursu vadības un grāmatvedības programmu Horizon.
Uzņēmums piedāvā
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:
• motivēts pieteikums;
• dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas);
• izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
• darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas;
• rekomendācijas vēstule.
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā „Ogres novada pašvaldība” (202. kabinetā) personīgi
vai jānosūta pa pastu uz adresi: Brīvības ielā 33 (202.kab.), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001
vai uz elektronisko pasta adresi: ogredome(at)ogresnovads.lv , ar norādi „Konkursam uz Finanšu departamenta direktora amatu” līdz 2015.gada 28.janvārim.
Tālrunis uzziņām 65071160.