2023-04-13 14:47:21

Attīstības departamenta direktors/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība, vēlama projektu vadībā vai nekustamā īpašuma pārvaldīšanā;
• praktiskā pieredze darbā, kas saistīts ar attīstības plānošanu, politikas izstrādi un tās nodrošināšanu;
• pieredze vadošā amatā vismaz divi gadi;
• vēlama pieredze valsts vai pašvaldības pārvaldē;
• izpratne ar projektu (tai skaitā starptautisku projektu) vadību, būvniecības jautājumiem un nekustamo īpašumu pārvaldīšanu;
• zināšanas par pašvaldības darbu regulējošiem un amatam saistošajiem normatīvajiem aktiem un spēja tos pielietot ikdienas pienākumu veikšanai;
• spēja patstāvīgi organizēt darbu, pieņemt lēmumus un strādāt komandā, spēja ātri reaģēt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, atbildības sajūta un precizitāte;
• valsts valodas prasme augstākajā līmenī („C” līmeņa 2.pakāpe) un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas („B” līmenis);
• prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word u.c.);

Prasības kandidātiem

• izstrādāt departamenta reglamentu, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, kontrolēt uzdoto pienākumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
• piedalīties iestādes stratēģijas un darba plāna izstrādē, sniedzot priekšlikumus par departamenta kompetencē esošiem jautājumiem;
• nodrošināt vienotas Ogres novada pašvaldības attīstības stratēģisko dokumentu un attīstības programmas izstrādi un ieviešanu;
• nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām attīstības plānošanas jautājumos;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības projektu iniciēšanu, sagatavošanu, virzīšanu un ieviešanu, veicināt investīciju piesaisti;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības būvniecības procesu tiesiskumu un efektivitāti;
• nodrošināt Ogres novada pašvaldības nekustamo īpašumu apsaimniekošanu;
• nodrošināt teritorijas plānojumu, lokālplānojumu un tematisko plānojumu izstrādi un nodrošināt to administratīvo vadību un pārraudzību;
• nodrošināt vides politikas dokumentu integrēšanu teritorijas plānojumā, lokālplānojumos un tematiskajos plānojumos;
• nodrošināt vienotu komunikāciju ar sabiedrību par Ogres novada pilsētas attīstības procesiem;
• attīstīt uzņēmējdarbības vidi.

Uzņēmums piedāvā

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti: • motivēts pieteikums; • dzīves apraksts (vēlams aizpildītu pēc Europass CV formas); • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas; • darba stāžu vadošā amatā apliecinošu dokumentu kopijas; • rekomendācijas vēstule. Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Ogres novada pašvaldības centrālajā administrācijā „Ogres novada pašvaldība” (202. kabinetā) personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi: Brīvības ielā 33 (202.kab.), Ogrē, Ogres novadā, LV-5001 vai uz elektronisko pasta adresi: ogredome(at)ogresnovads.lv , ar norādi „Konkursam uz Attīstības departamenta direktora amatu” līdz 2015.gada 28.janvārim. Tālrunis uzziņām 65071160.