Darba apraksts
• nosūtāmo dokumentu sagatavošana un komplektēšana, reģistrācija, uzskaite;
• informācijas ievade datu bāzēs;
• veikt pārrunas ar klientiem, piegādātājiem un sadarbības partneriem;
• sniegt atbalstu uzņēmuma valdei un darbiniekiem ikdienas biroja darbos;
• piedalīties dažādos organizatoriskos un informācijas sagatavošanas uzdevumos;
• plānot, vadīt un koordinēt darba procesu.
• informācijas ievade datu bāzēs;
• veikt pārrunas ar klientiem, piegādātājiem un sadarbības partneriem;
• sniegt atbalstu uzņēmuma valdei un darbiniekiem ikdienas biroja darbos;
• piedalīties dažādos organizatoriskos un informācijas sagatavošanas uzdevumos;
• plānot, vadīt un koordinēt darba procesu.
Prasības kandidātiem
• augstākā izglītība;
• pieredze sekretāra/ biroja administratora/administrācijas asistenta amatā;
• teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas;
• laba prasme strādāt ar Microsoft ofisa programmatūru;
• atbildības sajūta, precizitāte un vēlme apgūt visu jauno;
• pieredze darbā telefonmārketinga jomā (nav obligāta, tiks uzskatīta par priekšrocību);
• pieredze darbā ar ISO/IEC 17020; 17025 kvalitātes sistēmām (nav obligāta, tiks uzskatīta par priekšrocību).
• pieredze sekretāra/ biroja administratora/administrācijas asistenta amatā;
• teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas;
• laba prasme strādāt ar Microsoft ofisa programmatūru;
• atbildības sajūta, precizitāte un vēlme apgūt visu jauno;
• pieredze darbā telefonmārketinga jomā (nav obligāta, tiks uzskatīta par priekšrocību);
• pieredze darbā ar ISO/IEC 17020; 17025 kvalitātes sistēmām (nav obligāta, tiks uzskatīta par priekšrocību).
Uzņēmums piedāvā
• Interesantu, dinamisku un radošu darbu;
• Iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
• Iespēju iekļauties draudzīgā un atvērtā kolektīvā;
• Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Kontakti:
CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt ar norādi „VC0115” uz e-pastu: vakance(at)inlab.lv
Lūgums nezvanīt. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju.