2023-04-13 14:47:21

Veikala vadītājas/-i un Pārdevēji - konsultanti (-es)

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Darba pienākumi veikala vadītājam: • vadīt un organizēt veikala personāla darbu; • organizēt preces pasūtīšanu un pieņemšanu; • nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu, efektīvu pārdošanu un jaunu klientu piesaisti, atbilstoši uzņēmuma mērķiem; • analizēt mazumtirdzniecības veikala rezultātus un izstrādāt priekšlikumus turpmākās darbības organizēšanai un uzlabošanai; • piedalīties uzņēmuma rīkotajās apmācībās un semināros. Darba pienākumi pārdevējam - konsultantam: • sniegt profesionālas konsultācijas klientiem; • nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu un efektīvu pārdošanu; • prezentēt veikalā pārstāvēto kosmētikas un parfimērijas produkciju; • piedalīties uzņēmuma rīkotajās apmācībās un semināros.

Prasības kandidātiem

• augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
• vismaz 3 gadu sekmīga pieredze mazumtirdzniecībā; pieredze kosmētikas -parfimērijas sfērā tiks uzskatīta par priekšrocību;
• zināšanas un pieredze darbā ar klientiem;
• labas komunikācijas spējas;
• prasme organizēt darbu un strādāt patstāvīgi;
• augsta atbildības sajūta un pozitīva, radoša pieeja darbam;
• iemaņas darbā ar datoru: MS Office, Internets;
• labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;

Uzņēmums piedāvā

• aizraujošu darbu stabilā un perspektīvā uzņēmumā; • patīkamus darba apstākļus; • iespēju pilnveidot un attīstīt savas prasmes un gūt darba pieredzi kosmētikas – parfimērijas jomā; • izaugsmes iespējas; • konkurētspējīgu atalgojumu. Interesentiem lūdzam sūtīt CV un motivācijas vēstuli līdz š.g 23. aprīlim ar norādi „veikala vadītājs” vai „pārdevējs - konsultants” uz e-pasta adresi: birojs(at)kristiana.lv
  • Informēsim tikai izvēlētos kandidātus!