Darba apraksts
• Pieņemt un izsniegt datortehniku servisa daļā
• Veikt servisa pieteikumu koordinēšanu
• Sniegt klientiem nepieciešamo informāciju par servisa noteikumiem un pakalpojumu cenām
• Sagatavot rēķinus par servisa pakalpojumiem un izmantotajām rezerves daļām
• Kārtot servisa lietvedību u.c.
• Veikt servisa pieteikumu koordinēšanu
• Sniegt klientiem nepieciešamo informāciju par servisa noteikumiem un pakalpojumu cenām
• Sagatavot rēķinus par servisa pakalpojumiem un izmantotajām rezerves daļām
• Kārtot servisa lietvedību u.c.
Prasības kandidātiem
• vidējā vai augstākā izglītība
• augstas organizatoriskās spējas
• teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (sarunvaloda)
• labas iemaņas darbā ar datoru un prasme rīkoties ar biroja tehniku
• labas komunikācijas spējas
• spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
• vēlme strādāt un papildināt savu kompetenci
• augstas organizatoriskās spējas
• teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (sarunvaloda)
• labas iemaņas darbā ar datoru un prasme rīkoties ar biroja tehniku
• labas komunikācijas spējas
• spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
• vēlme strādāt un papildināt savu kompetenci
Uzņēmums piedāvā
• Labus darba apstākļus uzņēmumā ar ilggadīgu pieredzi;
• Sociālās garantijas, konkurētspējīgu un darba rezultātiem atbilstošu atalgojumu;
• Iespēju profesionāli pilnveidoties un attīstīties;
• Interesantu darbu, kas saistīts ar jaunākajām tehnoloģijām;
• Darba vieta – Ganību dambis 23c, Rīga;
• Darba laiks no 9:00 līdz 18:00.
Pieteikumu ar norādi ““Servisa administrators/e” un tavu CV gaidīsim uz e-pastu: darbs(at)capital.lv
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz atlases 2. kārtu, divu nedēļu laikā pēc sludinājuma beigu termiņa.