Darba apraksts
• Nodrošināt ieņēmumu mērķu izpildi no grupas apkalpošanā esošajiem mazo /vidējo uzņēmumu segmenta klientiem;
• Atbildēt par savas grupas piešķirto klientu ieņēmumu noturēšanu;
• Analizēt situāciju tirgū un pārraudzīt konkurentu aktivitātes, pārzināt segmentus un to dinamiku;
• Nodrošināt Klientu apkalpošanas un pārdošanas standarta ieviešanu un tā izpildes kontroli grupas ikdienas darbā;
• Sniegt priekšlikumus par pārdošanas un noturēšanas principiem un to novērtējumu nodaļas vadītājam;
• Nodrošināt regulāru pakļautībā esošo darbinieku darba snieguma progresu.
• Atbildēt par savas grupas piešķirto klientu ieņēmumu noturēšanu;
• Analizēt situāciju tirgū un pārraudzīt konkurentu aktivitātes, pārzināt segmentus un to dinamiku;
• Nodrošināt Klientu apkalpošanas un pārdošanas standarta ieviešanu un tā izpildes kontroli grupas ikdienas darbā;
• Sniegt priekšlikumus par pārdošanas un noturēšanas principiem un to novērtējumu nodaļas vadītājam;
• Nodrošināt regulāru pakļautībā esošo darbinieku darba snieguma progresu.
Prasības kandidātiem
• Augstākā izglītība;
• Vismaz 2 gadu pieredze darbā klientu apkalpošanā un pārdošanā;
• Labas prezentāciju gatavošanas un prezentēšanas iemaņas;
• Izcilas saskarsmes un komunikācijas spējas;
• Stresa noturība, spēja pārliecināt un argumentēt;
• Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• MS Windows standarta programmatūras pārzināšana;
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
• Vismaz 2 gadu pieredze darbā klientu apkalpošanā un pārdošanā;
• Labas prezentāciju gatavošanas un prezentēšanas iemaņas;
• Izcilas saskarsmes un komunikācijas spējas;
• Stresa noturība, spēja pārliecināt un argumentēt;
• Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
• MS Windows standarta programmatūras pārzināšana;
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzņēmums piedāvā
• Dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā;
• Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
• Motivējošu atalgojumu, kas atkarīgs no Tava darba snieguma;
• Sociālo nodrošinājumu.
• Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
• Motivējošu atalgojumu, kas atkarīgs no Tava darba snieguma;
• Sociālo nodrošinājumu.