Asistēšana uzņēmuma vadībai un kolēģiem ikdienas darbos.
Juridisko dokumentu sagatavošana pēc nepieciešamības (līgumi, vienošanās).
Uzņēmuma informācijas plūsmas koordinēšana.
Kancelejas un saimniecības preču iegāde u. c. administratīvie uzdevumi un pienākumi, saskaņā ar vadības norādījumiem.
Prasības kandidātiem
Spēja nodrošināt un organizēt dokumentu apriti atbilstoši uzņēmuma noteiktajai kārtībai.
Pārzināt un atbilstoši lietošanas noteikumiem izmantot biroja tehniku un datoru.
Teicamas latviešu valodas un labas angļu, krievu valodas zināšanas.
Pieredze atbilstošā amatā.
Vēlama augstākā izglītība.
Uzņēmums piedāvā
Stabilu un regulāru atalgojumu, sociālās garantijas.
Pilnas slodzes darba laiku.
Patstāvīgu darbu augošā uzņēmumā.
Labus darba apstākļus.
Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli!
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Sazināsimies ar pretendentiem, kuru CV tiks izvirzīti uz nākamo atlases kārtu.
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.