2023-04-13 14:47:21

Zvanu centra darbinieks/-ce

OXY HR, SIA
1900 - 2300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Aicinām darbā zvanu centra kvalitātes analītiķi, komandas vadītāju, apmācību vadītāju ar vācu, holandiešu, somu, zviedru vai norvēģu valodas zināšanām ar iepriekšējo darba pieredzi.

Darba pieredze/Atbildības:

  • Plānot, izstrādāt un veicināt iekšējās apmācības jaunajiem un esošajiem darbiniekiem.
  • Sniegt atbalstu apmācību vadītājam galveno apmācību rādītāju noteikšanā, mērīšanā un uzraudzībā.
  • Pārraudzīt apmācāmo progresu. Sniegt skaidrus un kodolīgus vērtējumus par apmācāmo progresu un vispārējo sniegumu apmācības laikā.
  • Sniegt konstruktīvu apmācību un atgriezenisko saiti.
  • Efektīva un produktīva apmācība.
  • Izstrādāt un novērtēt apmācības un veiktspējas intervences (novērtējumu pirms un pēc apmācībām).
  • Identificēt veiktspējas trūkumus un cēloņus, sniegt risinājumus.
  • Aktīvi pārraudzīt zvanu centra darbinieku zvanus (ierakstus vai tiešraidē) sniegt atsauksmes.
  • Uzturēt zināšanas par standarta darbības procedūrām un rūpīgi izprast darbības un kvalitātes nodrošināšanas procesu.
  • Publicēt dienas/nedēļas/mēneša ziņojumus.
  • Saglabājiet apmācīto darbinieku vēsturiskos datus.
  • Uzraudzīt un auditēt piešķirto CSA klientu mijiedarbības kvalitāti, nodrošināt pamatcēloņu analīzi.
  • Sniedziet individuālu un komandu atgriezenisko saiti un apmācību CSA, daloties ar praktiskiem ieskatiem uzlabojumiem, un izsekojiet atgriezeniskās saites efektivitāti.
  • Efektīvi atbalstīt CSA kvalitātes veiktspējas uzlabošanu saskaņā ar operāciju grupas vadošajām prioritātēm.
  • Piedalīties iekšējās un ārējās kalibrēšanas sesijās un kopīgās zvanu uzraudzības sesijās ar klientiem un ieinteresētajām pusēm.
  • Nodrošināt visaptverošu ieguldījumu kvalitātes ziņojumos.
  • Noteikt uzlabošanas jomas kvalitātes standartu ievērošanai un uzlabošanai.
  • Piedalīties darba vietas aktivitātēs, pieņemot zvanus un piedalīties atbalsta grupas aktivitātēs.
  • Piedalīties apmācību programmās, lai labāk izprastu klientu un biznesa vēlmes un nepārtraukti attīstītos un augtu.
  • Motivēt, attīstīt un vadīt komandas locekļus dinamiski mainīgā vidē.
  • Veicināt procesa veiktspēju.
  • Proaktīvi pārvaldīt/uzņemieties atbildību par veiktspējas kritumiem, izmantojot atbilstošus plānus.
  • Veiktspējas vadība.
  • Efektīva un konsekventa saziņa ar iekšējiem un ārējiem kontaktiem.
  • Pārvaldīt un deleģējēt ikdienas apjomus komandā un koordinējiet aktivitātes.
  • Detalizēta izpratne par komandas vadītajiem procesiem/SOP un spēja ieviest uzlabojumus un efektivitāti darbībās.
  • Izveidojiet darbības režīmu, kas jāievēro komandas locekļiem, lai uzturētu labu rutīnu un kārtību.
  • Veikt komandas sarunas, lai apspriestu procesa atjauninājumus, atsauksmes un galvenos dienas fokusa punktus.
  • Atbildēt uz klientu jautājumiem/sūdzībām un pārvaldiet tos.
  • Spēja vadīt komandu.
  • Veikt pamatcēloņu analīzi, lai identificētu galvenos defektus un izveidotu rīcības plānus/mērķus uzlabošanai.
  • Sniegt tiešu klientu atbalstu.
  • Sadarboties ar dažādām atbalsta grupām — darbā pieņemšana, apmācība, kvalitāte, cilvēkresursi, darbaspēks — lai uzlabotu komandas profilēšanu un veiktspēju.

Prasības kandidātiem

Vēlamās kompetences:

  • Padziļinātas zināšanas par datoru lietošanu un spēja efektīvi veikt vairākus uzdevumus vienlaicīgi dažādās sistēmās un lietojumprogrammās.
  • Optimistiska, draudzīga, pozitīva un pašmotivēta personība.
  • Spēja strādāt komandā.
  • Servisa orientēts profils ar fokusu uz problēmu risināšanu.
  • Spēja strādāt maiņu darbu, ātri pielāgojoties prioritāšu maiņai.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojumu, sākot no 1900 EUR - 2300 EUR bruto atkarīgs no pieredzes un ieņemamā amata + piemaksas.
  • Darbu modernā birojā Jaunajā Teikā.
  • Veselības apdrošināšanas polisi (arī ģimenes locekļiem, laulātajam un bērniem).
  • Izaugsmes un karjeras iespējas visā pasaulē.
  • Bezmaksas kursi un apmācības.
  • Kopīgus darba pasākumus.