2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e (darbinieka) 74 amata vakancēm uz noteiktu laiku – uz 1 gadu no 2013.gada 2.janvāra ar iespēju darba līgumu pagarināt līdz 2015.gada 30.decembrim.

CVMarket.lv klients
330 - 360 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

• Klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē;
• Darbs ar informācijas sistēmām;
• Darbs maiņu grafikā (rīta un vakara maiņās).

Prasības kandidātiem

• ļoti labas latviešu valodas zināšanas;
• svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvalodas līmenī;
• vēlama augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - students);
• labas prasmes darbā ar datoru.
Kritērijs, kas tiks uzskatīts par priekšrocību:
• darba pieredze klientu apkalpošanas sfērā.

Uzņēmums piedāvā

• Stabilu atalgojumu (330 Ls pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz 360 Ls pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas;
• Jauno darbinieku apmācību pirms darba pienākumu pildīšanas uzsākšanas – no 2012.gada 17.decembra.

Pretendentiem līdz 2012.gada 9.novembrim jānosūta pa PASTU vai jāiesniedz PERSONĪGI Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV - 1026) šādi dokumenti:
• motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jānorāda, kurā no Rīgas nodaļām ir vēlme strādāt (Rīgas 1.nodaļā – Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1; Rīgas 2.nodaļā – Rīgā, Brīvības ielā 49/53; Rīgas 3. nodaļā – Rīgā, Mazā Nometņu iela 47; Rīgas 4.nodaļā – Rīgā, Daugavpils ielā 31)
• CV (Curriculum Vitae);
• izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Uzziņas pa tālruni: 67829791, 67219552.”