2023-04-13 14:47:21

Korporatīvo klientu atbalsta sektora vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Vadīt, organizēt un kontrolēt sektora darbu;
• Prognozēt un plānot apjomus un resursus;
• Strādāt pie darbinieku profesionālās attīstības;
• Rūpēties par sektora efektivitātes un rezultātu uzlabošanu;
• Analizēt bojājumus, apkopot informāciju un sagatavot ziņojumus par tīkla stāvokli;
• Kontrolēt bojājumu novēršanas kontrollaiku izpildi;
• Nodrošināt klientu datu tīkla darbības monitoringu, pārraudzīt un organizēt pakalpojumu problēmu novēršanas procesu;
• Sadarbība ar citām atbalstošajām uzturēšanas un biznesa struktūrvienībām segmenta sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā.

Prasības kandidātiem

• Augstākā izglītība IT&T nozarē vai biznesa vadībā;
• Pieredze darbinieku komandas vadīšanā;
• Zināšanas par datortīklu uzbūvi un to darbības principiem;
• Iniciatīva un vēlme uzlabot darba rezultātu;
• Spēja analizēt problēmas un rast risinājumus;
• Prasme argumentēt un pārliecināt;
• Komunikabilitāte, mērķtiecība, orientācija uz rezultātu;
• Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

Mēs piedāvājam:
• Dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā.
• Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
• Stabilu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu.



Konfidencialitāti garantējam.
SIA Lattelecom reģistrācijas nr. 40003052786