2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• organizēt un vadīt sekretariāta/biroja ikdienas darbu;
• atbildēt par efektīvu informācijas un dokumentu plūsmas nodrošināšanu;
• piedalīties uzņēmuma iekšējo pasākumu organizēšanā;
• sniegt atbalstu uzņēmuma vadībai, citu struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem dažādos ikdienas jautājumos;
• koordinēt un īstenot uzņēmuma politiku personāla jautājumos;
• kārtot personāla lietvedību;
• sagatavot, noformēt, reģistrēt, uzskaitīt, sadalīt un nosūtīt dokumentus;
• pārzināt un nodrošināt dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, izmantojot informācijas tehnoloģijas un biroja tehniku;
• kontrolēt dokumentu un iesniegumu izpildes termiņus;
• gatavot pārskatus, apkopot materiālus; (atvaļinājumi,darba laiku uzskaite utt)
• rediģēt un kārtot korespondenci, protokolus un paziņojumus,iepirkumus, rīkojumus,pilnvaras,pavēles;
• reģistrēt un organizēt telefonsarunas un apmeklētāju pieņemšanu;
• drukāt (ievadīt vai izvadīt no datora) dokumentus vai informāciju;
• sekot vadītāja rīkojumu un pavēļu izpildei;

Prasības kandidātiem

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus;
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu un darbinieku darbu intensīvos darba apstākļos;
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē;
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku;
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

Uzņēmums piedāvā

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu, un iespēju gūt praktisku pieredzi; - profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu - stabilu atalgojumu - labus darba apstākļus sakārtotā vidē Lūgums CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz darbs@mcabols.lv