Darba apraksts
Rūpniecības preču vairumtirdzniecības uzņēmums meklē kandidātu pārdošanas menedžera amatam ar valsts iestādēm un dalību iepirkumos
Pienākumos ietilpst
- Sava darba grafika plānošana
- Darbs ar valsts iestādēm, pašvaldībām, dalība izsludinātajos iepirkumos
- Piedāvājumu un projektu plānošana un organizēšana
- Produkta - preces virzīšana tirgū, tā pārdošana
- Piegāžu grafika sastādīšana - kontrolēšana
- Tirgus analīze, preču cenu salīdzināšana un izpēte
- Piedāvājumu sastādīšana, noformēšana, nosūtīšana
- Pārdošanas organizēšana, pārrunu veikšana
Prasības kandidātiem
- Vēlama augstākā izglītība ekonomikas vai uzņēmējdarbības nozarē
- Spēju patstāvīgi organizēt un plānot savu darba dienu
- Augstu atbildības sajūtu un labas komunikācijas spējas
- Teicamas latviešu, krievu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- Spēju ātri rast risinājumus sarežģītās situācijās, kā arī pielāgoties ātri mainīgai tirgus situācijai
- Spēju analizēt konkurentus un tirgu kopumā
- Pozitīvu un optimistisku dzīves moto
- Obligātas datora prasmes, spēja pielietot: Microsoft Office (tabulu, diagrammu, tekstu, bilžu veidošanu), PDF failu apstrāde, e-pasta pielietošana
- Obligāta darba pieredze pārdošanas jomā
- Autovadītāja B kategorijas tiesība
Uzņēmums piedāvā
- Interesantu darbu strauji augošā uzņēmumā
- Apmaksātu degvielu un telefonu, darba automašīnu
- Datornodrošinājumu un apmācību
- Progresīvu atalgojumu, kura apmēri atkarīgi no ieguldītā darba apjoma un personīgajām spējām, no 600 EUR.
- Ārzemju vizītes, izstādes.
CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Menedžeris – valsts iestādes” sūtīt uz e-pasta adresi: vakances@gtcl.lv
Mēs sazināmies ar kandidātiem, kas būs nokļuvuši 2.atlases kārtā!