2023-04-13 14:47:21

Administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• Klientu laipna un profesionāla apkalpošana;
• Centras ikdienas darba koordinēšana;
• Dažāda veida dokumentu un atskaišu sagatavošana.
• Darbs ar klientu datu bāzē
• Cieši sadarboties ar kolēģiem un centra administrāciju

Prasības kandidātiem

• Vismaz divu gadu pieredze klientu apkalpošanas vai pārdošanas jomā;
• Spēja strādāt stresa apstākļos un ievērot striktus termiņus;
• Izcilas komunikācijas un klientu apkalpošanas prasmes;
• Ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un kases aparātu;
• Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
• Spēja organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un mērķtiecīgi, precizitāte, atbildība un iniciatīva;
• Iepriekšēja pieredze darbā zobārstniecības vai medicīnas uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

Pievienojoties “Labākas Dzirdes Centrs” kolektīvam, iegūsiet: • Darba vietu Rīgas centrā stabilā un strauji augošā uzņēmumā • Interesantu un dinamisku darbu ar iespējām papildināt savu profesionālo pieredzi • Atbilstošu atalgojumu • Draudzīgu kolēģu profesionālu atbalstu. Šī ir lieliska iespēja personām, kuras vēlas strādāt ambiciozā starptautiskā uzņēmumā un palīdzēt cilvēkiem dzīvot labāk. Ja Jūs esat piemērots kandidāts, gaidīsim ziņu no Jums! Papildus informāciju par mums varat atrast, apmeklējot mūsu mājas lapu www.labakasdzirdes.lv un www.facebook.com/dzirdes.centrs Lūdzu, atsūtiet savu CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā uz-epastu: dzirdes.centrs@gmail.com