Darba apraksts
Servisa darba organizēšana, vadīšana, kontrole, darbības rezultātu izvērtēšana
Klientu apkalpošanas procesa nodrošināšana
Ilgtermiņa attiecību dibināšana un uzturēšana ar klientiem
Filiāles vadība atbilstoši uzņēmuma standartiem
Jaunu procesu izstrāde un ieviešana
Budžeta/resursu plānu sastādīšana un izpilde, izmaksu vadības kontrole
Personāla vadība un motivēšana
Klientu apkalpošanas procesa nodrošināšana
Ilgtermiņa attiecību dibināšana un uzturēšana ar klientiem
Filiāles vadība atbilstoši uzņēmuma standartiem
Jaunu procesu izstrāde un ieviešana
Budžeta/resursu plānu sastādīšana un izpilde, izmaksu vadības kontrole
Personāla vadība un motivēšana
Prasības kandidātiem
Vēlama sekmīga darba pieredze automobiļu servisa pakalpojumu jomā
Pieredze vadošā amatā
Augstākā izglītība uzņemējdarbības vadības vai līdzvērtīgā jomā
Spēja pieņemt lēmumus, noteikt prioritātes, izcilas komunikācijas prasmes
Labas argumentācijas spējas, analītisks prāts, stratēģiska domāšana
Ar iniciatīvu apveltīta uz sasniegumiem orientēta personība
B kategorijas autovadītāja apliecība
Pieredze vadošā amatā
Augstākā izglītība uzņemējdarbības vadības vai līdzvērtīgā jomā
Spēja pieņemt lēmumus, noteikt prioritātes, izcilas komunikācijas prasmes
Labas argumentācijas spējas, analītisks prāts, stratēģiska domāšana
Ar iniciatīvu apveltīta uz sasniegumiem orientēta personība
B kategorijas autovadītāja apliecība
Uzņēmums piedāvā
Darbu vienā no vadošajiem nozares uzņēmumiem ar augstu standartu sistēmu
Piederību pasaulē atpazīstamam zīmolam
Konkurētspējīgu, uz sasniegumiem balstītu atalgojumu, sociālās garantijas
Personīgās un profesionālās izaugsmes iespējas
Piederību pasaulē atpazīstamam zīmolam
Konkurētspējīgu, uz sasniegumiem balstītu atalgojumu, sociālās garantijas
Personīgās un profesionālās izaugsmes iespējas