Darba apraksts
• darbs ar piegādēm (lietvedība);
• komunikācija ar klientiem (darījumu pārvaldīšana , dokumentu plūsmas nodrošināšana un kontrole);
• savlaicīga informācijas sniegšana un dokumentācijas nosūtīšana tirdzniecības speciālistiem, noliktavai, grāmatvedībai un uzņēmuma vadībai;
• reģistrēt saimnieciskos darījumus grāmatvedības reģistros.
• komunikācija ar klientiem (darījumu pārvaldīšana , dokumentu plūsmas nodrošināšana un kontrole);
• savlaicīga informācijas sniegšana un dokumentācijas nosūtīšana tirdzniecības speciālistiem, noliktavai, grāmatvedībai un uzņēmuma vadībai;
• reģistrēt saimnieciskos darījumus grāmatvedības reģistros.
Prasības kandidātiem
• augstākā izglītība;
• pieredze administratīvajā darbā;
• pieredze darbā ar programmu Microsoft Dynamics NAV;
• mērķtiecība;
• komunikabilitāte;
• labas plānošanas un organizatoriskās prasmes, teicamas komunikācijas, pārrunu vadības un prezentācijas prasmes;
• spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā;
• atbildības sajūta un pozitīva attieksme pret darbu;
• gatavība mācīties un vēlēšanās gūt panākumus;
• labas datorprasmes ( MS Office, Word, Excel, PowerPoint);
• labas latviešu, krievu vai angļu valodas zināšanas.
• pieredze administratīvajā darbā;
• pieredze darbā ar programmu Microsoft Dynamics NAV;
• mērķtiecība;
• komunikabilitāte;
• labas plānošanas un organizatoriskās prasmes, teicamas komunikācijas, pārrunu vadības un prezentācijas prasmes;
• spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā;
• atbildības sajūta un pozitīva attieksme pret darbu;
• gatavība mācīties un vēlēšanās gūt panākumus;
• labas datorprasmes ( MS Office, Word, Excel, PowerPoint);
• labas latviešu, krievu vai angļu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā
• draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu;
• aktīvu un dinamisku darbu draudzīgā vidē;
• labus darba apstākļus;
• stabilu atalgojumu un motivējošu prēmiju sistēmu.
• Darba laiks: pilnas slodzes darbs
• Atrašanās vieta: Rīga (Vecmīlgrāvis)
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".