Darba apraksts
• Rīkoties saskaņā ar mārketinga plānu un uzturēt mārketinga stratēģiju, kas nodrošina mājaslapas izaugsmi un zīmola atpazīstamības veicināšanu.
• Plānot un veikt digitālā mārketinga kampaņas tādos kanālos kā SEO/SEM, e-pasta mārketings, sociālie mediji, display reklāmas utt.
• Plānot un kontrolēt mārketinga budžetu.
• Sadarboties ar partneriem un kontrolēt viņu darbu.
• Sadarboties ar pārdošanas nodaļu.
• Veidot atskaites par visām digitālā mārketinga kampaņām un analizēt to rezultātus.
• Sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma produkta uzlabošanā.
• Sekot līdzi digitālā mārketinga industrijai un rīkoties saskaņā ar izmaiņām un jaunākajām tendencēm.
• Veidot saturu uzņēmuma blogam un sociālajiem medijiem.
• Plānot un veikt digitālā mārketinga kampaņas tādos kanālos kā SEO/SEM, e-pasta mārketings, sociālie mediji, display reklāmas utt.
• Plānot un kontrolēt mārketinga budžetu.
• Sadarboties ar partneriem un kontrolēt viņu darbu.
• Sadarboties ar pārdošanas nodaļu.
• Veidot atskaites par visām digitālā mārketinga kampaņām un analizēt to rezultātus.
• Sniegt savu ieguldījumu uzņēmuma produkta uzlabošanā.
• Sekot līdzi digitālā mārketinga industrijai un rīkoties saskaņā ar izmaiņām un jaunākajām tendencēm.
• Veidot saturu uzņēmuma blogam un sociālajiem medijiem.
Prasības kandidātiem
• Labas latviešu un angļu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski).
• Pieredze digitālajā mārketingā vismaz 2-3 gadi.
• Labas zināšanas par mārketinga rīkiem: Google Analytics, AdWords, Facebook Ad Manager.
• Teicama izpratne par to, kā mērīt digitālā mārketinga aktivitātes un kā mārketinga darbības iespaido pārdošanas un mājaslapas rezultātus.
• Projektu vadības prasmes.
• HTML pamatzināšanas.
• PhotoShop vai cita vizuālā redaktora pamatzināšnanas.
• Vēlme mācīties un nerimstoša interese par digitālo mārketingu.
• Pieredze digitālajā mārketingā vismaz 2-3 gadi.
• Labas zināšanas par mārketinga rīkiem: Google Analytics, AdWords, Facebook Ad Manager.
• Teicama izpratne par to, kā mērīt digitālā mārketinga aktivitātes un kā mārketinga darbības iespaido pārdošanas un mājaslapas rezultātus.
• Projektu vadības prasmes.
• HTML pamatzināšanas.
• PhotoShop vai cita vizuālā redaktora pamatzināšnanas.
• Vēlme mācīties un nerimstoša interese par digitālo mārketingu.
Uzņēmums piedāvā
• Profesionālās pilnveides iespējas.
• Iespēju iegūt profesionālās zināšanas no Ringier Axel-Springer AG uzņēmumu grupas.
• Interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu.
• Tiesības pieņemt patstāvīgi lēmumus un realizēt plānus.
• Būt daļai no Baltijas mārketinga komandas.
• Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.
• Jaukus kolēģus Latvijā un Baltijā.
• Komandas saliedēšanās pasākumus.
• Darba vietu Rīgā.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".