Darba apraksts
Mēs meklējam 24h servisa centra koordinatoru - personu, kura būtu gatava palīdzēt nodrošināt vislabāko servisu mūsu klientiem pirms brauciena/brauciena laikā/pēc brauciena.
Galvenais pienākums ir koordinēt dažādas situācijas uzņēmuma iekšienē (pārdošanas sistēma, mārketings, biznesa braucieni u.c.) un sniegt atbalstu transporta nodaļām, lai rūpētos par pasažieriem. 24h servisa centrā nekad nav garlaicīgi un katru dienu būs iespēja sastapties ar jaunām situācijām.
Prasības kandidātiem
• Ļoti labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas – gan mutiski, gan rakstiski;
• Mērķtiecību un izcilas pārliecināšanas prasmes;
• Spēju strādāt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
• Labas datorzināšanas;
• Vēlmi un iespēju strādāt maiņu darbu saskaņā ar grafiku, ieskaitot darbu nakts maiņās
• Mērķtiecību un izcilas pārliecināšanas prasmes;
• Spēju strādāt un pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
• Labas datorzināšanas;
• Vēlmi un iespēju strādāt maiņu darbu saskaņā ar grafiku, ieskaitot darbu nakts maiņās
Uzņēmums piedāvā
Tev būs iespēja iesaistītos lēmumu pieņemšanas procesos un izteikt savu viedokli par lietām, kuras ir nepieciešams uzlabot.
Papildus attīstīt sevi, savas idejas un augt kopā ar mums.
Un jā – Tev būs lieliski kolēģi un draugi no dažādām valstīm, kuri mīl svinēt lielas un mazas uzvaras.
Papildus attīstīt sevi, savas idejas un augt kopā ar mums.
Un jā – Tev būs lieliski kolēģi un draugi no dažādām valstīm, kuri mīl svinēt lielas un mazas uzvaras.