
Administratīvā asistente /-s
Darba apraksts
nepieciešamā atbalsta sniegšana tiešajam vadītājam pārstāvniecības darba nodrošināšanā un ar klientu apkalpošanu saistītos jautājumos;
Bankas klientu dokumentācijas pieņemšana, izskatīšana un visu nepieciešamo dokumentu esamības pārbaudīšana;
klientu iesniegto dokumentu analīze - klientu kontu apgrozījumu izpēte un klientu darījumu izzināšana, nepieciešamo datu reģistrēšana Bankas informācijas sistēmā;
precīza lietišķās sarakstes dokumentu sagatavošana;
telefona zvanu pieņemšana un informācijas aprites starp Bankas struktūrvienībām nodrošināšana.
Prasības kandidātiem
augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
darba pieredze banku jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
augsta atbildības sajūta un precizitāte, korektums;
labas sadarbības un komunikācijas prasmes;
ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).
Uzņēmums piedāvā
interesantu un atbildīgu darbu;
profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas;
konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.
Cita informācija
Pieteikumus un CV ar norādi "Administratīvā asistente/-s" sūtīt uz AS “Parex banka” Personāla daļu, Smilšu ielā 3, Rīga, LV-1522, e-pasts: Personnel@parex.lv, līdz š.g. 30.jūnijam.