2023-04-13 14:47:21

Administratora asistents/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūts ir nozares līderis Baltijā – moderns, zinošs, starptautisks. Stomatoloģijas institūts ir aprīkots ar pasaulē mūsdienīgākajām medicīniskajām iekārtām, tāpēc ārstnieciskajā darbā tiek izmantotas jaunākās tehnoloģijas un tehnikas stomatoloģijā. Sakarā ar paplašināšanos, izsludinām konkursu uz administratores asistenta/-es vakanci. Galvenie darba pienākumi:
  • Asistēšana administratorei.
  • Profesionāla, augstas kvalitāte pacientu apkalpošanā.
  • Komunikācija ar klientiem un sadarbības partneriem.
  • Kārtības un atmosfēras uzturēšana telpā.
  • Citu administratīva, tehniska un organizatoriska rakstura darbu izpilde klīnikas darba nodrošināšanai.
  • Prasības kandidātiem

  • Vēlama augstākā izglītība.
  • Vēlama darba pieredze līdzīgā amatā.
  • Rūpīgums, precizitāte, augsta atbildības sajūta un stresa noturība.
  • Izcilas komunikācijas prasmes un pozitīva, laipna attieksme, izpratne par klientu apkalpošanas kultūru.
  • Spēja ātri reaģēt nestandarta situācijās.
  • Dinamiska personība, kas darba ietvaros spēj laicīgi noteikt prioritātes.
  • Vēlme strādāt augošā, modernā uzņēmumā.
  • Vēlme pilnveidot savas zināšanas un apgūt jaunas prasmes.
  • Teicamas datora prasmes.
  • Teicamas valsts valodas zināšanas un spēja sazināties ar klientiem krievu un angļu valodā.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu, spraigu un interesantu darbu.
  • Darbu perspektīvā, stabilā uzņēmumā.
  • Apmācību pārbaudes laikā.
  • Labus darba apstākļus un sociālās garantijas.
  • Profesionālu, draudzīgu kolēģu komandu.
  • Profesionālās kvalifikācijas celšanas un apmācības iespējas.
  • Darba vietu Rīgas centrā. Gaidīsim Jūsu pieteikumus (CV) līdz 2017. gada 20. aprīlim! Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju. SIA "RSU Stomatoloģijas institūts" Dzirciema iela 20, Rīga, LV – 1007 Tālr. 67450167 http://st-inst.lv Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".