Darba apraksts
- Autosalona ikdienas darba organizēšana;
- Ienākošās un izejošās informācijas koordinēšana;
- Lietvedības dokumentu un pieņemšanas – nodošanas aktu sagatavošana;
- Korespondences organizēšana;
- Spēja uzklausīt Klienta vēlmes un novirzīt pie attiecīgā speciālista;
- Klientu uzņemšana un apkalpošana;
- Palīdzība uzņēmuma darbiniekiem ikdienas darbu organizēšanā;
- Atskaišu gatavošana un rēķinu izrakstīšana;
Prasības kandidātiem
- Augsta atbildības sajūta, punktualitāte un esi izpalīdzīga/-s;
- Labas komunikācijas spējas, lai profesionāli apkalpotu mūsu klientus un sadarbotos ar kolēģiem;
- Vēlme un ieinteresētība strādāt;
- Teicamas krievu un latviešu zināšanas (vēlama angļu valoda);
- Entuziasms un pozitīva attieksme ikdienā;
- Prasme strādāt individuāli, kā arī kolektīvā;
- Prasme strādāt ar biroja tehniku un labi saproties ar MC Office;
- Spējas neapjukt stresa situācijās un meklēt risinājumu.
Uzņēmums piedāvā
- Labi darba apstākļi;
- Draudzīgs kolektīvs;
- Palīdzēsim apgūt darba pienākumus;
- Atalgojums pēc vienošanās;
- Darbs Rīgā, Dārzciema ielā 60a;
- Darba laiks - Pilna slodze (9.00-18.00).
Ja uzskati, ka iepriekšminētais tev ir pa spēkam un ir patiesa vēlme strādāt – gaidīsim CV un motivācijas vēstuli norādot vakanci uz kādu pretendējat, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: egils.blaubergs(at)auto-ile.lv