Darba apraksts
• Veikt viesu rezervācijas viesnīcā un restorānā;
• Veikt viesnīcas viesu reģistrēšanu atbilstoši viesnīcas standartiem;
• Aktīvi pārdot viesnīcas pakalpojumus un speciālos piedāvājumus;
• Sekot līdzi kārtībai viesnīcas telpās;
• Nodrošināt augsta līmeņa servisu.
• Veikt viesnīcas viesu reģistrēšanu atbilstoši viesnīcas standartiem;
• Aktīvi pārdot viesnīcas pakalpojumus un speciālos piedāvājumus;
• Sekot līdzi kārtībai viesnīcas telpās;
• Nodrošināt augsta līmeņa servisu.
Prasības kandidātiem
• Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
• Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas, papildus valodu zināšanas var tik uzskatītas par priekšrocību;
• Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
• Vēlme strādāt apkalpojošajā sfērā;
• Vēlama iepriekšēja pieredze viesmīlības sfērā;
• Labas komunikācijas prasmes;
• Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas, papildus valodu zināšanas var tik uzskatītas par priekšrocību;
• Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
• Vēlme strādāt apkalpojošajā sfērā;
• Vēlama iepriekšēja pieredze viesmīlības sfērā;
• Labas komunikācijas prasmes;
Uzņēmums piedāvā
• Labus darba apstākļus;
• Attīstības iespējas;
• Atalgojumu atbilstošu ieguldītajam darbam.
CV un pieteikuma vēstules lūdzam nosūtīt uz e-pastu elina(at)hanzahotel.lv.
• Attīstības iespējas;
• Atalgojumu atbilstošu ieguldītajam darbam.
CV un pieteikuma vēstules lūdzam nosūtīt uz e-pastu elina(at)hanzahotel.lv.