Darba apraksts
Aicinām pievienoties komunikablu, pozitīvu, apķērīgu, atbildīgu un lietu kārtību mīlošu administratoru.
Darba pienākumi:
Ikdienas biroja darba nodrošināšana un organizēšana – ienākošo tālruņa zvanu pieņemšana, e-pastu.
korespondences apstrāde un koordinēšana, lietvedības dokumentu sagatavošana.
Laipna klientu sagaidīšana un izcila apkalpošana.
Automašīnu nodošana un pieņemšana no klientiem.
Regulāra un laicīga informācijas atjaunošana datu bāzēs, ikdienas grāmatvedības atskaišu sagatavošana.
Darbs ar skaidras un bezskaidras naudas norēķiniem.
Nomas līgumu sastādīšana, rēķinu izrakstīšana, atskaišu sagatavošana vadībai.
Asistēšana uzņēmuma vadībai un atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darba procesā.
Un citi pienākumi administratora amata ietvaros.