
iespēju pilnveidoties un augt profesionāli;
atalgojumu virs tirgus vidējā līmeņa.
vismaz 3 gadu veiksmīga pieredze administrācijas jomā;
labas komunikācijas spējas;
TEICAMAS latviešu un krievu valodu zināšanas;
perfektas angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski - komunikācija ar piegadātājiem ikdienā;
datora zināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī;
priekšrocība tiks dota kandidātiem ar 1C programmas zināšanām.
preču piegādes nodrošināšana;
komunikācija ar piegādātājiem;
pavadzīmju ievadīšana sistēmā;
veikalu inventarizācijas;
piegādes grafika sastādīšana;
atskaišu sagatavošana.
Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.
Mēs esam viens no vadošajiem uzņēmumiem personāla atlasē un nomā Baltijas valstīs. Mūsu ilggadējie sadarbības partneri ir atpazīstami starptautiskie uzņēmumi, un mēs esam lepni par kopā realizētiem projektiem un iegūto pieredzi.
Viens no mūsu partneriem, kurš darbojas Itālijas zīmola augstas klases apģērbu tirdzniecības sfērā, aicina pievienoties savam kolektīvam jaunu kolēģi.