Darba apraksts
Meklējam lietvedi / biroja administratori(-u).
Darba pienākumi:
- ikdienas biroja darba nodrošināšana;
- kvalitatīva klientu apkalpošana;
- dokumentu sagatavošana un noformēšana atbilstoši uzņēmuma prasībām;
- sadarbības līgumu un cenu piedāvājumu sastādīšanā un saskaņošana;
- līgumu izpildes gaitas kontrole;
- rēķinu izrakstīšana un nosūtīšana;
- uzņēmuma dokumentu administrēšana, lietvedības kārtošana;
- uzņēmuma vadītāja, grāmatvedības un kolēģu atbalsts ikdienas.
Prasības kandidātiem
- vēlama augstākā izglītība un lietvedības pārzināšana;
- augstas darba un koncentrēšanās spējas;
- efektīva laika un darba plānošana- spēja pārslēgties starp vairākiem darba uzdevumiem;
- atbildības sajūta un iniciatīva - MS Office (Excel, Word), C1 programmu zināšanas;
- latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanas;
- Covid-19 sertifikāts.
Uzņēmums piedāvā
- darbu stabilā uzņēmumā;
- iekārtotu un ērtu darba vidi;
- sociālas garantijas un laikā izmaksāto atalgojumu;
- atalgojumu 1100 eiro bruto pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika 1200-1300 eiro bruto un izaugsmes iespējas.