https://www.cvmarket.lv/154221

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #154221

Administrators/-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Vispārīga biroja administrēšana;
  • Ienākošā un izejošā pasta administrēšana;
  • Nodrošināt biroju ar visu nepieciešamo uzņēmuma funkcionēšanai;
  • Pasākumu un komandējumu organizēšana;
  • Būt biroja dvēselei.


Prasības kandidātiem

  • Iepriekšējā administrātora pieredze tiks uzskatīta par priekšroku;
  • Labas angļu, latviešu un krievu zināšanas;
  • Draudzīga un atbildīga personība.


Uzņēmums piedāvā

  • Par darba stundām var vienoties, Pirmdiena - Piektdiena;
  • Draudzīga un viesmīlīga komanda;
  • Iespēja pieņemt lēmumus, veidot kompānijas iekšējo kultūru un tradīcijas;
  • Jauks birojs un pozitīvi darba apstākļi.


Cita informācija

Mēs informēsim tikai atbilstošos kandidātus.


Darba sludinājuma numurs
#154221

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2015. gada 27. marts
Ievadīts:
2015. gada 25. februāris

CV MARKET klients

Enjoy Recruitment klients ir uzņēmums, kas piedāvā programmatūras risinājumus starptautiskiem klientiem. Kopš 2002. gada kompānija palīdzēja gan publiskā, gan privātā sektora klientiem izveidot un ievest liela mēroga IT programmas ar pieredzi un efektivitāti.
Rīgas birojs ir jauna iniciatīva, izveidota 2013 gadā, lai nodrošinātu augstas kvalitātes programmatūras izstrādes un konsultāciju pakalpojumus izaicinošiem projektiem. Sakarā ar paplašināšanos, komanda meklē sev jaunu kolēģi.

Skatīt visu

You are applying to:
Administrators/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!