2023-04-13 14:47:21

Administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

  • Reģistrēt un apkalpot viesus viesnīcas recepcijā.
  • Atbildēt uz telefona zvaniem, sniedzot izsmeļošu informāciju par viesnīcas pakalpojumiem.
  • Sastādīt rēķinus, pieņemt maksājumus.
  • Nodrošināt viesnīcas standartiem atbilstošu augstu apkalpošanas līmeni.
  • Darbs arī nakts maiņās.
  • Prasības kandidātiem

  • Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas. Papildus valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
  • Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība, vēlams tūrisma nozarē.
  • Darba pieredze vismaz 1.5 gadi viesu apkalpošanas jomā.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku. Zināšanas Fidelio programmu tiks uzskatītas par priekšrocību.
  • Spēja strādāt precīzi un augsta atbildības sajūta.
  • Pozitīva attieksme un vēlme strādāt komandā.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Interesants un atbildīgs darbs dinamiskā vidē.
  • Lieliskas profesionālās attīstības.
  • Pozitīvi, draudzīgi un atsaucīgi kolēģi.
  • Stabils atalgojums.
  • Elastīgs darba grafiks.
  • Stabils, drošs darbs un sociālās garantijas.
  • Karjeras izaugsmes iespējas.
  • Veselības apdrošināšanas polise (pēc 1 uzņēmumā nostrādāta gada). Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".