2023-04-13 14:47:21

Administrators/-e

CVMarket.lv klients
740 - 765 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Sakarā ar uzņēmuma NL filiāles atvēršanu Rīgā, aicinām darbā uz klientiem orientētu, profesionāli kvalificētu tirdzniecības zāles administratoru/-i (mūsu uzņēmuma vizītkarte Jūsu pilsētā).

Pienākumi:
- Pircēju konsultēšana (bez klientu piesaistes);
- detalizētās informācijas sniegšana par produkta sastāvu, pielietošanu un tā ražošanu;
- produktu individuālā atlase klientam;
- produkcijas pārdošana, darbs ar kases aparātu;
- tirdzniecības zāles darbinieku darba monitorings;
- asistēšana reģionālajam direktoram atvērot tirdzniecības zāli.

Prasības kandidātiem

- Līdzīga darba pieredze (piem., vecākais pārdevējs, administrators, ne mazāk kā 2 gadi);
- ļoti labas latviešu un krievu valodas zināšanas;
- LV pilsonība;
- prasme draudzīgi apkalpot klientus;
- precizitāte darbā ar cipariem;
- gramatiski korekta komunikācija;
- iespēja uzsākt darbu ar 18.jūniju.

Uzņēmums piedāvā

Darba noteikumi atvērot tirdzniecības zāli:

Darba attiecību forma - līgums ar konkrētiem pienākumiem:
- Līgumu saskaņošana;
- apakšuzņēmumu (sadarbības partneru) meklēšana (piem., kancelejas preču piegādātāji, interneta piegādātājs, dzeramā ūdens piegādātājs utt.);
- sadarbība ar reģionālā centra darbiniekiem.

Darba laiks – vadoties pēc uz e-pastu (vai Skype) nosūtītā izpildāmo darbu saraksta un to izpildes termiņiem.
Apmaksa par padarīto darbu notiks laika periodā no 18.jūnija līdz 17.jūlijam, apmaksas apmērs – 500 EUR.

Sākot ar 17.jūliju tiks noslēgts darba līgums (NL tirdzniecības zāles administrators).


Darba noteikumi pēc tirdzniecības zāles atvēršanas:

- Pilna slodze, pilna darba diena;
- elastīgs grafiks (ik pēc divām vai trim dienām), no 11.00 līdz 20.00;
- tirdzniecības zāles atrašanas vieta – Rīga, Tallinas iela 1;
- darba samaksa – 500 EUR (pārbaudes laiks), 500 EUR + 100 EUR bonuss no tirdzniecības zāles pārdošanas plāna izpildes (pēc pārbaudes laika);
- oficiāls darba līgums;
- oficiāla darba alga, sociālā pakete (ieskaitot “produkcijas” bonusu – uzņēmuma produkcija par katru nostrādāto mēnesi).

Pārrunu etapi:
- Pieteikums (vēlams ar foto vai norādi uz savu sociālo tīklu profiliem);
- gatavība piedalīties Skype intervijā ar uzņēmuma personāla atlases speciālistu;
- klātienes pārrunas ar direktoru tirdzniecības zālē.

Jūs esiet mūsu vizītkarte Jūsu pilsēta – mēs gaidām Jūs!

Kontaktinformācija:

Oļesja NIRKOVA (Personāla atlases speciāliste)
Skype – nl_hr2000