Mēs sagaidām ļoti organizētu cilvēku, kurš lepojas ar to, ka ievēro termiņus un nodrošina, ka administratīvie uzdevumi tiek veikti atbilstoši mūsu uzņēmuma prasībām.
Jūsu, kā mūsu uzņēmuma administratora, galvenais pienākums ir nodrošināt ienākošo un izejošo dokumentu (rēķinu, pārskatu, līgumu u.c.) sagatavošanu un reģistrēšanu mūsu sistēmās.
Papildus tam mēs sagaidām arī jūsu palīdzību šādu regulāro pienākumu veikšanā:
Lieliska administratora galvenā īpašība ir daudzuzdevumu veikšana. Jūs sadarbosieties ar darbiniekiem, pārraudzīsiet uzņēmuma darbību, sazināsieties ar vadību un piedalīsieties uzņēmuma vajadzību plānošanā. Visus jautājumus, kas rodas saistībā ar biroja resursiem vai administratīviem jautājumiem, jūs, visticamāk, uzņemsieties risināt un risināsiet.
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.