Darba apraksts
* Konferenču un atpūtas centra klientu apkalpošana un piesaiste
* Klientu datu bāzes uzturēšana
* Ar klientu apkalpošanu saistītu dokumentu (t.sk. pieteikumu, pasākumu tāmju, līgumu projektu) sagatavošana
* Klientu datu bāzes uzturēšana
* Ar klientu apkalpošanu saistītu dokumentu (t.sk. pieteikumu, pasākumu tāmju, līgumu projektu) sagatavošana
Prasības kandidātiem
* Darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
* Vēlama augstākā izglītība tūrisma organizācijas un vadības, viesmīlības vadības, vadībzinību vai mārketinga jomā
* Latviešu un krievu valodu prasme, angļu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī
* Laba datorprasme (Excel, Word, Outlook)
* Atbildības sajūta un precizitāte
• Labas komunikācijas spējas, aktivitāte un dzīvesprieks
* Vēlama augstākā izglītība tūrisma organizācijas un vadības, viesmīlības vadības, vadībzinību vai mārketinga jomā
* Latviešu un krievu valodu prasme, angļu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī
* Laba datorprasme (Excel, Word, Outlook)
* Atbildības sajūta un precizitāte
• Labas komunikācijas spējas, aktivitāte un dzīvesprieks
Uzņēmums piedāvā
* Darbu draudzīgā kolektīvā un dinamiskā darba vidē
* Atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
* Apmācības un pilnveides iespējas
* Atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
* Apmācības un pilnveides iespējas
Cita informācija
Darba vieta:
* Kuldīgas rajons, Rendas pagasts
Motivācijas vēstuli un CV sūtīt līdz 31.08.2006.:
* E-pasts - personals@namservissvn.lv vai fakss - 7062722
* Kuldīgas rajons, Rendas pagasts
Motivācijas vēstuli un CV sūtīt līdz 31.08.2006.:
* E-pasts - personals@namservissvn.lv vai fakss - 7062722