https://www.cvmarket.lv/148694

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #148694

Apkopēja/-s

CV MARKET klients
Rīgas rajons
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Nodrošināt Lidostas termināļa un citu Lidostas ēku tīrību


Prasības kandidātiem

Vidējā izglītība
Pieredze telpu uzkopšanā
Valsts valodas zināšanas: ne zemāk kā A līmeņa 1. pakāpe
Citas prasības: spēja strādāt komandā un sadarboties, precizitāte, pozitīva attieksme pret kolēģiem un lidostas pakalpojumu izmantotājiem, sakopts izskats


Uzņēmums piedāvā

Darbu mūsdienīgā, stabilā uzņēmumā un draudzīgu kolektīvu
Stabilu atalgojumu (2,42 EUR/h pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
Darba laiks: saskaņā ar grafiku (no 7:00 līdz 19:00)

Pieteikšanās termiņš līdz 2014. gada 04. jūlija plkst. 08:00.

Lūdzu iesniegt CV ar norādi ”Apkopēja/-s”, personīgi – Lidostas administrācijas ēkas 214. kabinetā vai sūtot elektroniski vakance(at)riga-airport.com personāla atlases speciālistei Elīnai Vaivodei (T: 22007313; 67207563).

Ja pretendents nesaņem atbildi līdz 2014. gada 06. jūlijam, tas nozīmē, ka viņš attiecīgo atlases kārtu nav izturējis.

Sazināsimies tikai ar nākamai atlases kārtai izvirzītajiem kandidātiem.


Darba sludinājuma numurs
#148694

Atrašanās vieta:
Rīgas rajons
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pagaidu darbs (darbs maiņās)
Alga: 405 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 5. jūlijs
Ievadīts:
2014. gada 23. jūnijs
Informācija par algu:
Darba algas paaugstināšana atkarīga no darbinieka izaugsmes amatā

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
Apkopēja/-s
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!