
Asistente /-s
Darba apraksts
struktūrvienības ikdienas darba koordinēšana - telefonzvanu pieņemšana, sarakstes un lietvedības organizēšana, klienta izziņu sagatavošana, korespondences nosūtīšana, saņemšana un tās izplatīšana, kopēšana, faksu un e-pastu nosūtīšana;
struktūrvienības apmeklētāju/klientu uzņemšana;
atbalsta sniegšana struktūrvienības darbiniekiem ar klientu apkalpošanu saistītos jautājumos;
efektīvas komunikācijas nodrošināšana starp Bankas struktūrvienībām.
Prasības kandidātiem
augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
darba pieredze līdzvērtīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību;
ļoti labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
spēja strādāt dinamiskos darba apstākļos gan patstāvīgi, gan komandā;
labas prasmes darbā ar MS Office.
Uzņēmums piedāvā
uzsākt vai turpināt pilnveidot savu karjeru vienā no lielākajām finanšu kompānijām Baltijā;
realizēt un attīstīt savu profesionālo zināšanu potenciālu;
iegūt draudzīgus un profesionālus kolēģus;
konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.
Cita informācija
Pieteikumus un CV ar norādi "Asistente / -s" sūtiet uz AS “Parex banka” Personāla daļu, Smilšu ielā 3, Rīga LV-1522, e-pasts: Personnel@parex.lv, līdz š.g. 15.jūlijam.