2023-04-13 14:47:21

Asistents(-e) / biroja administrators(-e)

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Meklējam jaunu kolēģi, kurš ir gatavs dinamiskam un interesantam darbam AMBER BROKER galvenajā birojā Rīgā. Piedāvājam augt profesionāli kopā ar lielisku un draudzīgu kolektīvu. Darba pienākumi:
  • apdrošināšanas brokera ikdienas darba atbalsta nodrošināšana;
  • lietvedības kārtošana un uzturēšana atbilstoši lietvedības prasībām;
  • biroja ikdienas darba nodrošināšana.
  • Prasības kandidātiem

  • vēlme palīdzēt un sniegt atbalstu, rūpīga attieksme pret darbu un precizitāte;
  • uzmanība un augsta atbildības sajūta;
  • spēja brīvi pārvaldīt latviešu, krievu un vēlams arī angļu valodas;
  • izcilas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām un biroja tehniku;
  • spēja plānot darbu un noteikt prioritātes;
  • zināšanas apdrošināšanā un darba pieredze apdrošināšanas sfērā tiks uzskatītas par priekšrocību. Gaidīsim Jūsu CV ar norādi ASISTENTE(-S)/ BIROJA ADMINISTRATORE(-S) līdz 09.11.2018. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".