
Asistents - menedžeris
Darba apraksts
Asistenta un administratora pienākumi;
Lietvedības organizēšana;
Biroja darba ikdienas koordinēšana.
Prasības kandidātiem
Zināšanas biroja darba organizēšanā, prasme strādāt ar biroja tehniku;
Zināšanas par lietvedības organizēšanu;
Teicamas datorlietošanas prasmes MS Office - obligātas;
Iemaņas darbā ar programmu "Lotus" un/ vai WEB mājaslapu veidošanā vērtēsim kā priekšrocību;
Nepabeigta augstākā izglītība;
Teicamas latviešu valodas, labas krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas vērtēsim kā priekšrocību;
Komunikablitāte, precizitāte;
Spēja un vēlme strādāt komandā;
Noturība stresa situācijās;
Vēlama darba pieredze līdzīgā amatā.
Uzņēmums piedāvā
Darbu Rīgas centrā, mūsdienīgā birojā.
Cita informācija
Lūdzam pieteikties caur CV Market, vai arī nosūtot CV un motivācijas vēstuli uz: info@nikra.lv ar norādi "Konkursam - asistents".
Uzņēmums kontaktēsies tikai ar tiem kandidātiem, kuri pēc pieteikumu atlases tiks aicināti uz pārrunām.