
- piedalīties ES un Latvijas normatīvo aktu prasībām atbilstošas ES atbalsta saņemšanas administrēšanas procedūras izstrādāšanā
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus ES atbalsta saņemšanai
- veikt pretendentu pieteikumu administrēšanu, izmantojot informācijas sistēmas
- veikt datu uzkrāšanu par projektu ieviešanas gaitu, apkopot finanšu un rezultatīvos rādītājus, sagatavot atskaites un prognozes, veikt jaunākās informācijas izvērtēšanu, apstrādi un uzturēšanu
- veikt informācijas apmaiņu ar citām valsts institūcijām, atbalsta pretendentiem, kā arī sniegt atbildes uz uzņēmumu un iedzīvotāju iesniegumiem
- sagatavot administratīvos aktus savas kompetences ietvaros
- iesaistīties normatīvo aktu ieviešanā, veikt to apkopošanu,
izvērtēšanu, sekot līdzi izmaiņām likumdošanā, analizēt un pielietot tās savā darbā
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)
- par priekšrocību tiks uzskatīta profesionālā darba pieredze lauksaimniecībā
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- prasme strādāt ar dokumentiem un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā
- svešvalodu zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām(Word, Excel, Power Point)
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikabilitāte
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldes institūcijā
- atsaucīgus kolēģus, uz izaugsmi orientētu darba vidi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentiem jāatbilst LR Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums, CV un dokumenti par izglītību (kopija) personīgi jāiesniedz Rīgā, Republikas laukumā 2, 1205.kabinetā, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Uzziņas pa tālruni 67027874.