https://www.cvmarket.lv/13390

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #13390

Auto rezerves daļu noliktavas vadītaju

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

* nodrošināt efektīvu noliktavas darbu izsniedzot un saņemot pasūtītās auto rezerves daļas;
* nodrošināt nepieciešamo rezerves daļu sortimentu;
* veikt rezerves daļu pasūtīšanu, reģistrēšanu, izsniegšanu, ievadīšanu datora programmā;
* uzturēt kārtībā noliktavas dokumentāciju;
* uzturēt kārtībā noliktavu (rezerves daļu izvietošana un sakārtošana).


Prasības kandidātiem

* vidējā vai augstākā tehniskā izglītība;
* teicamas tehniskās zināšanas automašīnas uzbūvē;
* labas latviešu, krievu un angļu (tehniskās) valodas zināšanas;
* labas iemaņas darbā ar datoru (noliktavas uzskaites programmas);
* augsta atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva;
* pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību.


Uzņēmums piedāvā

* modernus darba apstākļus;
* dinamisku darba dienu;
* profesionālu darbinieku kolektīvu;
* progresīvu darba samaksas sistēmu;
* profesionālās izaugsmes iespējas


Cita informācija

Lūdzam sūtīt pieteikuma vēstuli un CV ar norādi "Noliktavas pārzinis" pa faksu 7300162 vai
e-pastu: iveta@hyundai.lv


Darba sludinājuma numurs
#13390

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Alga: 40000 - 60000 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2006. gada 26. jūlijs
Ievadīts:
2006. gada 3. jūlijs

CV MARKET klients

SIA "Skandi Motors" pilnvarotais HYUNDAI automašīnu importētājs Latvijā.

Skatīt visu

You are applying to:
Auto rezerves daļu noliktavas vadītaju
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!