2023-04-13 14:47:21

Biroja administatore/-s - Sekretāre/-s

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

• tālruņa zvanu un informācijas aprites koordinēšana;
• klientu uzņemšana ofisā;
• iekārtu nomas pakalpojumu organizēšana;
• lietvedības kārtošana;
• komandējumu organizēšana;
• kolektīvo pasākumu organizēšana;
• biroja ikdienas darba organizēšana;
• klientu konsultācijas.

Prasības kandidātiem

• darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem (obligāti) sekretāres vai biroja vadītājas amatā;
• lietvedības principu (dokumentu izstrāde, aprite, kārtošana) un to reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot ikdienas darbā;
• izcilas latviešu (valsts valodas zināšanu 3. kategorija vai izglītība, iegūta valsts valodā), teicamas krievu un angļu valodas (mutiskas un rakstiskas) zināšanas;
• teicamas iemaņas darbā ar MS Office paketes programmām (zināšanas darbā ar grāmatvedības programmu ,, Kentaurs integra” tiks uzskatītas par priekšrocību);
• lietišķās etiķetes pārzināšana;
• augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja ātri reaģēt stresa situācijās;
• labas komunikācijas spējas;
• vēlme sadarboties, palīdzēt un vienmēr pozitīvs skats uz dzīvi

Uzņēmums piedāvā

• intensīvu darbu augošā un stabilā uzņēmumā;
• iespēju personīgai attīstībai interesantā un dinamiskā nozarē;
• regulāru, konkurētspējīgu atalgojumu;
• draudzīgu, patīkamu darba vidi, cieņu un godīgu attieksmi no kolēģu puses.