Darba apraksts
- Biroja darba nodrošināšana, dokumentu noformēšana, dokumentu aprites koordinēšana, arhīva kārtošana;
- Atbalsts vadībai organizatoriskos jautājumos (komandējumi, biznesa tikšanās, valdes sēdes utt.);
- Personāla dokumentu noformēšana, personāla lietvedības uzturēšana;
- Lietvedības praktiskā kārtošana un pārzināšana, dokumentu arhivēšana;
- Asistēšana grāmatvedībai sagatavojot rēķinus un maksājumu uzdevumus, atskaites;
- Tālruņa zvanu un informācijas aprites koordinēšana;
- Biroja darbības nodrošināšanai nepieciešamo materiālu, saimniecības un kancelejas preču pasūtīšana
- Maršrutu sastādīšana katru dienu un atskaišu sastādīšana reizi mēnesī
Prasības kandidātiem
- Iepriekšējā darba pieredze biroja administratora/-es vai līdzīgā amatā;
- Atsaucība, komunikabilitāte un pozitīva attieksme pret cilvēkiem;
- Lietvedības zināšanas, t.sk. personāla lietvedības pārzināšana, labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
- Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
- Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- Labas sadarbības un komunikācijas prasmes strādājot komandā kā arī spēja patstāvīgi risināt ar darbu saistītos jautājumus.
Uzņēmums piedāvā
- Darbu stabilā uzņēmumā ar kopā ar jaukiem kolēģiem;
- Konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas;
- Veselības apdrošināšanu;
- Profesionālās pilnveides iespējas.
Cita informācija
Pieteikumus sūtīt dina.primane@ekoinvestors.lv