https://www.cvmarket.lv/145355

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #145355

Biroja administratore/-s

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Biroja ikdienas darba nodrošināšana;
  • Ienākošo un izejošo dokumentu, tālruņa zvanu, e-pastu plūsmas pārraudzīšana un nodrošināšana;
  • Dokumentu un atskaišu noformēšana;
  • Atbalsts kolēģiem.


Prasības kandidātiem

  • Teicamas latviešu un angļu, labas krievu valodas zināšanas;
  • Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
  • Iemaņas darba ar datoru (MS Office);
  • Atbildības sajūta, precizitāte, iniciatīva, komunikabilitāte;
  • Pozitīva attieksme pret dzīvi un cilvēkiem.


Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Labus darba apstākļus;
  • Izaugsmes un karjeras iespējas starptautiskā uzņēmumā;
  • Atsaucīgus un draudzīgus kolēģus.

Gaidīsim Jūsu CV un motivācijas vēstuli uz e-pasta adresi info(at)gfk.lv

Kandidātam ir jābūt iespējai sākt darbu nekavējoties.
Sazināsimies tikai ar otrās kārtas pretendentiem.


Darba sludinājuma numurs
#145355

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pagaidu darbs
Sludinājums publicēts līdz:
2014. gada 20. februāris
Ievadīts:
2014. gada 14. februāris

CV MARKET klients

GfK Grupa ir viena no pasaules vadošajām mārketinga pētījumu kompānijām.
GfK Custom Research Baltic darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, ar centrālo biroju Latvijā.

GfK Custom Research Baltic piedāvā darbu uz laiku līdz 2 gadiem uz pastāvīgā darbinieka prombūtnes periodu Biroja administratorei/administratoram.

Skatīt visu

You are applying to:
Biroja administratore/-s
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!