Darba apraksts
Aicinām darbā Biroja administratori/-u
Pienākumi:
• biroja ikdienas darba organizēšana;
• lietvedības dokumentācijas sagatavošana, ienākošo un izejošo dokumentu plūsmas reģistrēšana, koordinēšana;
• lietišķā sarakste, tālruņa zvanu, e-pastu, faksu koordinēšana;
• sadarbības līgumu reģistru uzturēšana;
• kancelejas preču piegādes jautājumu risināšana;
• piedalīties citu uzņēmumam būtisku pasākumu plānošanā un organizēšanā.
Prasības kandidātiem
• augstākā izglītība vēlams jurisprodencē;
• teicamas latviešu, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• pieredze sekretāres vai administratores amatā;
• zināšanas lietvedībā, lietišķajā sarakstē, dokumentu sagatavošanā;
• teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmām) un biroja tehniku;
• teicamas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
• pozitīva, uz sadarbību vērsta attieksme, atsaucība, laipnība, iniciatīva;
• labas organizatora spējas un prasme plānot laiku un noteikt prioritātes
• teicamas latviešu, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• pieredze sekretāres vai administratores amatā;
• zināšanas lietvedībā, lietišķajā sarakstē, dokumentu sagatavošanā;
• teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office programmām) un biroja tehniku;
• teicamas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
• pozitīva, uz sadarbību vērsta attieksme, atsaucība, laipnība, iniciatīva;
• labas organizatora spējas un prasme plānot laiku un noteikt prioritātes
Uzņēmums piedāvā
CV (vēlams ar foto) aicinām sūtīt uz infoserviss@infoserviss.lv