
Mēs uzticētu tev:
organizēt struktūrvienības ienākošo - izejošo dokumentu plūsmu
atbildēt uz telefona zvaniem, sagaidīt apmeklētājus
sadarboties ar bankas struktūrvienībām
sagatavot pasūtījumus struktūrvienības vajadzībām
nodrošināt efektīvu informācijas un komunikācijas procesu
Mēs sagaidām:
augstāko / nepabeigtu augstāko izglītību (var būt pēdējo kursu studente/-s)
pieredzi lietvedības organizēšanā un labas iemaņas lietišķajā sarakstē
augstu atbildības sajūtu un precizitāti
ļoti labas komunikācijas spējas
spēju ātri reaģēt un noturību stresa situācijās
teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas
labas prasmes darbā ar MS Office
Mēs piedāvājam:
iespēju strādāt vienā no lielākajām finanšu kompānijām Baltijā
interesantu un atbildīgu darbu
profesionālās izaugsmes iespējas
konkurētspējīgu atalgojumu
Jūsu CV un pieteikuma vēstule tiek gaidīti līdz š.g. 20. aprīlim.
Adrese: AS “Parex banka” Personāla atlases nodaļa, Brīvības iela 148A, Rīga LV-1012, e-pasts: cv@parex.lv ar norādi “Biroja administratore/-s”.