2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Galvenie dienesta pienākumi: • Ienākošo un izejošo dokumentu uzskaite. • Uzņēmuma lietvedības dokumentu, darījumu dokumentu un personāla lietu sagatavošana un aprites nodrošināšana. • Biroja ikdienas darba nodrošināšana ar nepieciešamiem materiāliem. • Dažādu dokumentu sagatavošana pēc vadītāja norādījumiem. • Asistēšana uzņēmuma vadībai un kolēģiem dažādu izejošo dokumentu sagatavošanā. • Biroja apmeklētāju uzņemšana. • Ienākošo telefona zvanu, e-pastu koordinēšana.

Prasības kandidātiem

Minimālās prasībās: • Vidējā speciālā izglītība lietvedībā vai augstākā/nepabeigta augstākā izglītība. • Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā. • Valsts valodas prasmes līmenis ne zemāk C1. • Labas datorzināšanas. • Augsta atbildības sajūta un precizitāte. • Spēja strādāt intensīvos darba apstākļos. • Spēja plānot darbu un noteikt prioritātes. • Stresa noturība, spēja strādāt komandā. • Spēja ātri mācīties un apgūt jauno.

Uzņēmums piedāvā

Mēs piedāvājam: • Konkurētspējīgu atalgojumu. • Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus. • Darba vietu VEF rajonā. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".