2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Galvenie pienākumi, ko sagaidām:
  • Biroja ikdienas darba organizēšana.
  • Labas zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā.
  • Dokumentu un atskaišu sagatavošana.
  • Nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu uzņēmumā, pieņemt telefona zvanus.
  • Apmeklētāju pieņemšana, viesu laipna apkalpošana.
  • Ikdienas atbalsta sniegšana vadībai un biroja darbiniekiem.
  • Nodrošināt un organizēt kancelejas un saimniecības preču iepirkšanu, telpu pārraudzība.
  • Pasta, kurjera pakalpojumu organizēšana un koordinēšana.
  • Prasības kandidātiem

  • Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
  • Precizitāte, atbildības sajūta un iniciatīva.
  • Labas iemaņas darbā ar biroja tehniku un datoru.
  • Dokumentu pārvaldības un lietišķās etiķetes pārzināšana.
  • Teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodu zināšanas.
  • Spēja noteikt prioritātes, mobilitāte un elastība darba procesā.
  • Laba analītiskā domāšana.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas.
  • Vērtīgu pieredzi finanšu uzņēmumā.
  • Jauku darba vidi, izaicinošus uzdevumus un lielisku kolektīvu.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Iespējas profesionālai izaugsmei.
  • Profesionālas apmācības.
  • Darba laiku no plkst. 8:00 līdz 17:00 darba dienās. Piesakies un sūti motivācijas vēstuli un CV līdz 31.01.2018. ar norādi "Biroja administrators". Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz darba interviju. Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".