
* ikdienas lietvedība un dokumentu sagatavošana;
* dokumentu reģistrēšana un informācijas aprites nodrošināšana;
* biroja viesu uzņemšana un telefona zvanu koordinēšana;
* sanāksmju nodrošināšana;
* kancelejas un saimniecības piederumu iepirkšana;
* biroja telpu un biroja tehnikas pārraudzība;
* viesnīcu, biļešu rezervācija, asistēšana pasākumu organizēšanā.
* iepriekšējā pieredze lietvedībā un biroja darba organizēšanā (ne mazāk kā 1 gadu);
* labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
* labas komunikācijas prasmes, aktivitāte un iniciatīva;
* teicamas organizatoriskās iemaņas, spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
* precizitāte un augsta atbildības sajūta;
* teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
* pievienoties draudzīgajai Narvesen komandai;
* pieredzi biroja darba organizēšanā starptautiskā uzņēmumā;
* profesionālās apmācības un izaugsmes iespējas;
* veselības apdrošināšanu;
* apmaksātus transporta izdevumus.
Sūtīt CV ar norādi Biroja administrators/-e uz e-pastu: vilhelmine.strautina@narvesen.lv vai pa faksu 67074211.
Narvesen un Preses apvienība ir vadošais preses, ātro uzkodu un servisa preču tirdzniecības tīkls, kas Latvijā nodrošina darbu vairāk kā 1000 darbiniekiem.