https://www.cvmarket.lv/1111

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #1111

Biroja administrators/-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Kas koordinēs darbu birojā, organizējot arī iekšējo un ārējo loģistiku;
  • Kārtos dokumentāciju, ieskaitot primāro grāmatvedību, pavadzīmes un darbinieku atskaites;
  • Veiks preču pasūtījumu pieņemšanu un apstrādi;
  • Būs atbildīgs/-a par biroja efektīvu funkcionēšanu.


Prasības kandidātiem

  • Pretendenti/es ar augstāko izglītību;
  • Pieredzi līdzīgā amatā;
  • Augstu atbildības sajūtu;
  • Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas (vācu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • Ļoti labām datorlietotāja iemaņām;
  • Autovadītāja apliecība.


Uzņēmums piedāvā

  • Patstāvīgu darbu veiksmīgā kompānijā ar labām iespējām tālākai karjeras un personīgai izaugsmei un atbilstošu atalgojumu.


Cita informācija

Lūdzam sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi NeoBalt līdz 24.09.2003 uz Mercuri Urval, Brīvības ielā 40-27, Rīga, LV-1050 vai pa faksu 7505462 vai e-pastu: riga.lv@mercuriurval.com

Uz Jūsu jautājumiem atbildēs Mercuri Urval konsultante Ineta Siliņa, tālr. 7505461 vai mob. tālr. 9297797


Darba sludinājuma numurs
#1111

Atrašanās vieta:
Rīga
Sludinājums publicēts līdz:
2003. gada 24. septembris
Ievadīts:
2003. gada 11. septembris

CV MARKET klients

NeoBalt Grupa ir strauji augošs tirdzniecības uzņēmums, kas savu darbību Latvijā sāka 1998. gadā. Šodien kompānija apkalpo pārtikas ražotājus visās Baltijas valstīs, piedāvājot augstas kvalitātes profesionālos tīrīšanas, dezinfekcijas līdzekļus un filtrācijas materiālus.

Skatīt visu

You are applying to:
Biroja administrators/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!